Do zakresu zadań Wydziału Wspomagającego należy w szczególności:
- prowadzenie kancelarii ogólnej jawnej,
- obsługa kancelaryjno – biurowa kierownictwa KMP w Nowy Sączu,
- organizacja i obsługa uroczystości i narad służbowych z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu,
- prowadzenie spraw osobowych policjantów i pracowników cywilnych,
- koordynowanie postępowań dyscyplinarnych w stosunku do funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- prowadzenie konkursów w przypadku naboru na stanowisko (zastępstwo) w korpusie służby cywilnej,
- organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego policjantów,
- koordynowanie zajęć w zakresie podnoszenia przez policjantów poziomu sprawności fizycznej i wyszkolenia strzeleckiego,
- organizowanie, nadzorowanie sieci i systemów informatycznych oraz łączności,
- koordynowanie działalności jednostek organizacyjnych KMP w Nowym Sączu w dziedzinie telekomunikacji i informatyki oraz organizacji przepływu informacji.
Ostatnia aktualizacja: 27.10.2020